انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

مهندسی و علم مواد در سیم‌های ارتودنسی

مهندسی و علم مواد در سیم‌های ارتودنسی
سال چاپ :۹۸
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۲۱۰
قطع کتاب :وزیری
شابک :9786004085670
کد شناسایی محصول: 101480
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۳,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۳,۴۲۰,۰۰۰ ریال

 مهندسی و علم مواد در سیم‌های ارتودنسی


مقدمه کتاب:

درمانهای موفق ارتودنسی، علاوه بر مهارت دست و دانش کافی دربارهی مراحل مختلف درمان، نیاز به دانش کافی جهت انتخاب مناسب مواد و سیمهای ارتودنسی نیز دارد. تسلط بر علم مواد به ارتودنتیست این امکان را میدهد که بتواند کیفیت درمان را افزایش دهد و آشنایی با ویژگیهای متالورژیکی سیمهای ارتودنسی، سیمهای فلزی را در دستان ارتودنتیست، همچون موم نرم میکند.

مهندسی و علم مواد، دانشی است که در فصل مشترک رشتههای شیمی، فیزیک و مکانیک قرار گرفته است. هدف از این رشته مطالعهی ساختار مواد در مقیاسهای میکروسکوپی، نانو، اتمی و الکترونی جهت ایجاد ارتباط میان ساختار و خواص مواد، بهمنظور بهبود خواص مواد، توسعهی مواد نوین، توسعه و طراحی فرایندهای تولید مواد اولیه و محصولات مهندسی میباشد.

سیمهای ارتودنسی دارای تنوع زیادی از نظر سایز و شکل و غیره بوده و هستند و ارتودنتیست با تنوع بسیار زیادی از این حیث روبروست. لذا باید اطلاعات متالورژیکی یک ارتودنتیست، جهت انتخاب سیم ارتودنسی مناسب باشد. این کتاب به ارائه اطلاعات علمی و مهندسی سیمهای ارتودنسی می‌پردازد و در ویرایشهای بعدی این کتاب، مطالب جامعتری ارائه خواهد گردید.

فهرست کتاب

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg