انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

Traumatic Dental Injuries: A Manual 2011

Traumatic Dental Injuries: A Manual 2011
سال چاپ :۲۰۱۱
نوبت چاپ :Third
تعداد صفحات :۱۰۰
قطع کتاب :رحلی-جلد شومیز-رنگی
شابک :9781405190619
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۲,۶۰۰,۰۰۰ ریال
۱۵% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۲,۲۱۰,۰۰۰ ریال

کتاب تکست:

Traumatic Dental Injuries: A Manual 2011

Wiley-Blackwell

آسیب های تروماتیک دندان: یک کتابچه راهنمای


آسیب های دندانی تروماتیک: یک راهنما

ویرایش سوم آسیب های دندانی تروماتیک: یک کتابچه راهنمای بر اساس موفقیت گسترده دو نسخه قبلی است. راهنمای نهایی ترومای دندانی، این کتابچه راهنما فرمت منحصر به فرد قابل استفاده و خواننده پسند خود را حفظ می کند و پروتکل های درمانی گام به گام را برای آسیب های ترومایی رایج نشان می دهد. چندین بخش جدید برای گسترش تعداد سناریوهای بالینی اضافه شده است، آسیب‌های بافت نرم مرتبط با ترومای دندانی را توصیف می‌کند، نشان می‌دهد که چگونه تزئین دندان‌های قدامی آنکیلوز شده در نوجوانان می‌تواند فرآیند آلوئولی را برای کاشت بعدی ایمپلنت حفظ کند، و شناسایی عوامل پیش‌بینی‌کننده برای رباط پالپ و پریودنتال. عوارض درمانی و همچنین برای از دست دادن دندان.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نسخه جدید DVD همراه است که انیمیشن‌های رایانه‌ای تمام سناریوهای تروما و همچنین پیوندهایی به راهنمای تعاملی ترومای دندانی مبتنی بر اینترنت را برای پیش‌بینی عوارض درمانی برای سناریوهای تروما ارائه می‌دهد.

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg