انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

سطوح ایمپلنت و تأثیر بیولوژیکی و بالینی آنها

سطوح ایمپلنت و تأثیر بیولوژیکی و بالینی آنها
سال چاپ :۹۸
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۲۰۶
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد- رنگی
شابک :9786004085748
کد شناسایی محصول: 101506
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۶,۲۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۵,۵۸۰,۰۰۰ ریال

سطوح ایمپلنت و تأثیر بیولوژیکی و بالینی آنها

با مقدمه: دکتر مرتضی بنکدارچیان


مقدمه کتاب:

این کتاب بطور مفصل به بررسی و شناخت انواع سطوح ایمپلنت پرداخته، و مطالعه آن به دانشجویان دوره دکتری بیومواد، بیومکانیک، مهندسی پزشکی، رزیدنت های جراحی، پریو، پروتز و فلوشیپ‌های ایمپلنت مراکز تحقیقاتی دانشکده‌های دندانپزشکی و همچنین به دانشمندان و کارگزاران کارخانه‌های تولید ایمپلنت در ایران توصیه می‌شود.

کتاب مذکور در خصوص دانش لازم جهت درک جنبه‌های مختلف شیمی، فیزیک، مکانیک و توپوگرافی سطوح ایمپلنت و نقش این جنبه‌­ها در پاسخ بیولوژیکی بحث می­‌کند. روش‌­های عمومی اطلاح سطوح ایمپلنت در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است و روش­‌های ارزیابی خواص سطحی به صورت یک روش کاربردی ارائه شده است. نتایج عملی و کاربردی در اصلاح سطوح ایمپلنت‌­های تجاری موجود در بازار با تمرکز بر ارزیابی‌­های درون­‌تنی و مطالعات بالینی به طور کامل شرح داده شده است. با وجودی که تمرکز اصلی کتاب بر خواص سطحی در مقیاس میکرومتر و نانومتری است، تغییرات و الزامات سطوح میلیمتری نیز شامل طراحی رزوه‌­ها، و تاثیر آنها در توزیع تنش بیان شده است. علاوه بر این پایداری بلند مدت کلینیکی در درمان بیماران خاص از منظر گوناگونی خواص سطحی به طور کامل آنالیز شده است.

با توجه به اینکه این کتاب به طور جامع خواص سطحی ایمپلنت‌­ها را تحلیل می­‌کند می­‌تواند مورد استفاده گروه وسیعی از مخاطبین از جمله دندانپزشکان متخصص، محققین مواد پیشرفته، مهندسین سطوح، متخصصین علوم سلولی مولکولی، مهندسین مواد دندانی و حتی هیستوپاتولوژیست­‌ها و ارتوپدها قرار گیرد. با وجودی که این کتاب از مراجع نسبتا جدید محسوب می‌­شود، اما در مراکز دانشگاهی اروپایی به عنوان یکی از مراجع اصلی تخصصی مورد استفاده قرار می­‌گیرد.

فهرست کتاب

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg