انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

دندانپزشکی کودکان؛ نوزادی تا نوجوانی (پینکهام 2019- نواک ) - جلد دوم

دندانپزشکی کودکان؛ نوزادی تا نوجوانی (پینکهام 2019- نواک ) - جلد دوم
نویسنده : دکتر نیکو تدین
سال چاپ :۹۸
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۵۵۲
قطع کتاب :رحلی
شابک :9786004086004
کد شناسایی محصول: 101483
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۱۳,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۱۲,۴۲۰,۰۰۰ ریال

دندانپزشکی کودکان؛ نوزادی تا نوجوانی (پینکهام 2019- نواک ) - جلد دوم

 Pediatric Dentistry


مقدمه کتاب:

این کتاب ترجمه جلد دوم از نسخه ششم دندانپزشکی کودکان: نوزادی تا نوجوانی می‌باشد. سی سال پیش اولین نسخه این کتاب بر اساس مراحل رشد و نمو کودک طراحی شد و این فرمت در این نسخه هم ادامه یافته است. متن کتاب در سراسر دنیا در برنامه‌های آموزشی بکار رفته و مطالعه آن به همه دانشجویان دندانپزشکی و رزیدنت‌های دندانپزشکی کودکان توصیه می‌شود. همچنین می‌تواند مرجع بسیار عالی برای دندانپزشکان شاغل باشد.

با توجه به استاندارد شدن برنامه‌های وارنیش فلوراید، به روز شدن محتوای فلوراید آب جامعه، تبدیل روکش‌های زیبایی برای بازسازی دندان‌های شیری به گزینه درمانی معمول، دسترسی به درمان‌های جدید برای حفظ دندان‌های زنده و نکروزه، گستردگی نگهداری دندان‌های دچار آسیب‌های تروماتیک، امیدبخشی روش‌های رژنراتیو درمان ریشه دندان‌های لوکسه با اپکس باز و تبدیل نظارت بر رفتارهای پر خطر از جمله سیگار کشیدن/vaping، قلدری و خودکشی به بخشی از کار ما، تغییراتی نسبت به نسخه 2013 لحاظ شده است. کلیه فصول این نسخه با مراجع مبتنی بر شواهد و توصیه‌های بر پایه دستورالعمل‌ها به روز گشته‌اند.

مترجم تمام تلاش خود را در جهت پایبندی کامل به متن کتاب نموده است. امید است که نسخه جدید دندانپزشکی کودکان: نوزادی تا نوجوانی باعث افزایش اطلاعات و کارایی شما در اداره سلامت دهانی بیماران شود.

دانلود فهرست کتاب
اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg