انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

راهنمای پیکارد برای دندانپزشکی ترمیمی کم‌تهاجمی

راهنمای پیکارد برای دندانپزشکی ترمیمی کم‌تهاجمی
سال چاپ :۹۸
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۲۱۲
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد- رنگی
شابک :9786004086219
کد شناسایی محصول: 101523
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۴,۶۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۴,۱۴۰,۰۰۰ ریال

راهنمای پیکارد برای دندانپزشکی ترمیمی کم‌تهاجمی

Pickard's guide to minimally Invasive Operative Dentistry 

تمام رنگی


مقدمه کتاب:

مجموعه مهارت‌‌های عملی یک فارغالتحصیل جدید رشتهی دندانپزشکی، طوری گسترش یافته که نهتنها شامل تکنیکها، مواد، و دانش دندانپزشکی کم‌‌تهاجمی باشد، بلکه همچنین به طور فزاینده‌‌ای مدیریت رفتار بیماران آن‌‌ها را دربر بگیرد. بدون مسئولیت‌پذیری بیماران در قبال سلامت دهان خود، حتی بهترین کار عملی دندانپزشکی‌‌، صرفنظر از مواد استفاده شده با شکست مواجه خواهد شد.

ویرایش نهم دستخوش یک به‌‌روزرسانی عمده در سبک و محتوا بر اساس اصول مفهومی ویرایش‌‌های قبلی آن شد. در این ویرایش جدید تغییراتی اعمال شده است: فصلی در مورد اصول مدیریت ترمیمی دندان به شدت تخریب شده آمده، که خواننده را به سمت درک ارتباط نزدیک بین ترمیم‌‌های مستقیم و غیرمستقیم هدایت می‌‌کند. همچنین فصل آخر گسترش یافته است. این فصل مدیریت/نگه‌‌داری بالینی بلندمدت ترمیم‌‌های مستقیم، با استفاده از مفهوم کم‌‌تهاجمی بازبینی، پرداخت مجدد، سیل مجدد، تعمیر و تعویض را پوشش می‌‌دهد. این ویرایش با گنجاندن تصاویر باکیفیت بالاتر برای کمک به توضیح مفاهیم علمی و موقعیت‌‌های بالینی به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

دانلود فهرست کتاب

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg