انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

اصول درمان ساکت شیلد؛ گذشته،حال و آینده

اصول درمان ساکت شیلد؛ گذشته،حال و آینده
سال چاپ :۹۸
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۲۳۸
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد- رنگی-گلاسه
شابک :9786004086288
کد شناسایی محصول: 101546
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۹,۸۰۰,۰۰۰ ریال

اصول درمان ساکت شیلد؛ گذشته،حال و آینده

 تمام رنگی، گلاسه


مقدمه کتاب:

قرار دادن فوری ایمپلنتهای دندانی اغلب میتواند با از دست رفتن حجم بافت و تحلیل لثه همراه باشد. عامل اصلی مورد توجه در این زمینه از دست رفتن استخوان باندل میباشد که با خارج کردن دندان غیر قابل اجتناب بوده و وابسته به حضور لیگامان پریودنتال می‌باشد. با هدف حفظ استخوان باکال وحضور لیگامان پریودنتال در نواحی فاسیال، تکنیک ساکت شیلد معرفی شد که در این روش قسمتی از ساختار ریشه حفظ میگردد. این تکنیک ابتدا در مطالعات حیوانی مورد بررسی و سپس مورد مطالعات کلینیکی وسیع قرار گرفت تا جوانب زیبایی و مشکلات احتمالی آن در بلند مدت بررسی گردند. براساس یافتههای حاضر و در مقایسه با کلیه تکنیکهای موجود نتایج زیبایی با درجه وثبات بسیار بالا و با حداقل تهاجم در این تکنیک در مقایسه با دیگر روشهای موجود قابل دستیابی است.

این کتاب حول این موضوع برای اولین بار است که در دنیا به چاپ میرسد و اولین نسخه تالیفی این کتاب به زبان فارسی است و بیش از ۱۴ نفر از صاحبان نام در این زمینه از کشورهای آمریکا، آفریقای جنوبی، هلند، تایوان، شیلی، کرواسی، برزیل، فرانسه، هند و ایتالیا در این کتاب مشارکت نمودهاند. در این کتاب فلسفه تکنیک پارشیال اکسترکشن، طبقهبندی آن، مراحل اجرای دقیق کلیه مدیفیکاسیونهای تکنیک و مدیریت مشکلات احتمالی و روشهای پیشگیری از آنها به همراه تصاویر بسیار با کیفیت ارائه شده است و امیدواریم به عنوان رفرنسی جامع در این زمینه مورد استفاده دندانپزشکان عزیز قرار گیرد.

دانلود فهرست کتاب
اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg