انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

بیومکانیک ایمپلنت‌های دندانی

بیومکانیک ایمپلنت‌های دندانی
سال چاپ :۱۳۹۸
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۳۴۴
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد-رنگی
شابک :9786004085762
کد شناسایی محصول: 101550
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۹,۶۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۸,۶۴۰,۰۰۰ ریال

 کتاب راهنما

بیومکانیک ایمپلنت‌های دندانی

با مقدمه: دکتر مرتضی بنکدارچیان


تمام رنگی


مقدمه کتاب:

بیومکانیک در بسیاری از زمینه‌‏های دندانپزشکی، از جمله درمان‌‏های مربوط به استفاده از ایمپلنت‏‌های دندانی برای فراهم کردن وسیله‏‌ای برای پیش‏‌بینی نتیجه‏‌ی بالینی به کار می‌‏رود. برای رسیدن به این هدف از رویکردهای تجربی و نظری متعددی استفاده می‌‏شود. هر خواننده‏‌ی علاقه‏‌مند به بیومکانیک ایمپلنت‏‌های دندانی می‌‏تواند از این کتاب برای به‏‌دست‏‌آوردن کامل‌‏ترین تصویر از مطالعات بالینی/ حیوانی / بیومکانیکی تجربی مربوط به هنر کاشت ایمپلنت‏‌های دندانی بهره ببرد. همچنین بخش کوتاهی مربوط به ترمیم‌های پست و کور در کتاب گنجانده شده، زیرا این دستگاه‏‌ها و نیز ایمپلنت‌‏های ارتودنسی به تجزیه و تحلیل‌‏های بیومکانیکی یکسانی برای پیش‌‏بینی نتایج بالینی آنها متکی هستند.

ایمپلنت‏‌های دندانی بطور گسترده‌‏ای برای بازسازی دندا‌ن‌های بیماران با استفاده از پروتز ثابت یا متحرک استفاده می‌‏شود، ثبات اولیه، یکی از فاکتورهای مهم و بستگی به این پایداری مکانیکی به تدریج با ثبات بیولوژیک جایگزین می‏‌شود. از این رو، نقش بیومکانیک در ایمپلنت‏‌ها حائز اهمیت می‏‌باشد.

فهرست کتاب

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg