انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

گام به گام با ارتودنسی نامرئی

گام به گام با ارتودنسی نامرئی
سال چاپ :۹۸
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۳۶۲
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد- رنگی
شابک :9786004085717
کد شناسایی محصول: 101489
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۹,۷۲۰,۰۰۰ ریال

گام به گام با ارتودنسی نامرئی

ویراستاران علمی و ادبی:  دکتر حنانه قدیریان، دکتر سینا قرطاسی اسکوئی، دکتر مازیار میر

Aligner orthodontics


تمام رنگی


مقدمه کتاب:

این کتاب ترجمه فارسی کتاب Aligner orthodontics نوشته Werner Schupp و Julia Haubrich می‌باشد. با توجه به این که یکی از روش‌های درمانی نوین در ارتودنسی، استفاده از پلاک‌های شفاف (الاینرها) می‌باشد و طی سال‌های اخیر پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه حاصل شده است، این کتاب ترجمه شد تا شاید بتواند در زمینه تشخیص و درمان با الاینرها کمک کوچکی برای دندانپزشکان متخصص ارتودنسی باشد.

این کتاب مشتمل بر 5 فصل است که فصل اول به اصول اطلاعات تشخیصی در حیطه ارتودنسی می‌پردازد و در دو فصل بعد درباره اصول بیومکانیک و طراحی درمان به وسیله الاینرها بحث می‌شود. پرداختن 3 فصل ابتدایی کتاب به اصول پایه تشخیصی و طرح درمان نشان‌دهنده آن است که این سیستم درمانی نیز مانند هر نوع درمان ارتودنسی دیگری، فارغ از روش و تکنیک مورد استفاده، نیازمند دانش و تجربه کافی در زمینه دانش ارتودنسی و انجام مراحل تشخیصی دقیق است و نمی‌تواند صرفاً به دلیل این که روش اجرایی درمان، ساده‌تر به نظر می‌رسد، بدون دید و آگاهی کافی و توسط افراد غیر متخصص انجام شود.

در فصل چهارم، درمان مال اکلوژن‌های مختلف با الاینرها شرح داده و مراحل درمان بیماران متعددی همراه با تصاویر داخل و خارج دهانی و رادیوگرافی ارائه شده است که می‌تواند در انتخاب صحیح بیماران جهت درمان با این سیستم کمک کننده باشد.

فهرست کتاب
اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg