انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

آنچه دهان مرا تهدید می‌کند...

آنچه دهان مرا تهدید می‌کند...
سال چاپ :۱۳۹۸
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۴۶
قطع کتاب :رقعی
شابک :9786004086257
کد شناسایی محصول: 101551
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۱,۶۸۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف خرید آنلاین : ۱,۵۱۲,۰۰۰ ریال

 آنچه دهان مرا تهدید می‌کند...


 مقدمه کتاب:

بیماری‌های دهان ودندان از شــایع‌ترین بیماری‌های عفونی انسان است. در کشور ما قریــب به اتفاق آحاد جامعه به درجات مختلف از حداقل یکی از دو بیماری مهم دهان و دندان (پوسیدگی دندانی و بیماری‌های لثه) رنج می‌برند. تغییر عادات و رژیم غذایی مردم جامعه، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان، رفتارهای جنسی پرخطر، مصرف دخانیات و بی‌توجهی نسبت به اهمیت و سلامت دندان‌ها درکودکان از مهمترین علل به‌وجود آمدن شرایط وخیم در سلامت بهداشــتی دهان و دندان در جامعه هستند. از طرفی خدمات دندانپزشــکی عمدتاً خدماتی وقت گیر، با هزینه بالا و از نظر تجهیزات مواد و تکنولوژی وابســته به خارج از کشور اســت. از این‌رو اهمیت خدمات پیشگیری و برنامه‌ریزی برای مراقبت‌های بهداشتی در جامعه بسیار مهم می‌باشد.

از آنجایی که اطلاعات کمی در رابطــه با بیماری‌های دهان که غیرمرتبط با دندان‌ها می‌باشــند، در اختیار عموم است، در این کتاب با معرفی تعدادی از شایع‌ترین ضایعات در پیشگیری از بروز خطرات احتمالی که منجر به تحت تاثیر قرار دادن زندگی سالم می‌شوند سطح دانش عمومی را افزایش و در جهت بهبود وضعیت سلامت جامعه تلاش شده است.

  فهرست کتاب

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg