انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

سلامت دهان و جامعه

سلامت دهان و جامعه
نویسنده : دکتر حسین حصاری
سال چاپ :۱۳۹۹
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۲۲۴
قطع کتاب :وزیری- جلد شومیز-تک رنگ
شابک :9786004087346
کد شناسایی محصول: 101656
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۳,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۳,۴۲۰,۰۰۰ ریال
کتاب سلامت دهان و جامعه

دانشجویان دندانپزشکی در بدو ورود، تحصیل خود را با علوم پایه پزشکی شروع می کنند. در برنامه آموزشی جدید درس سلامت دهان و جامعه با هدف: " آشنایی دانشجو با اصول کلی بهداشت عمومی، اصول پیشگیری از بیماری ها و آشنایی با تشکیلات بهداشتی و درمانی و آموزش پزشکی در کشور ایران و سازمان های بین المللی بهداشتی، و اصول بهداشت دهان و دندان" برای دانشجویان سال اول ارائه می شود. این واحد درسی شامل مباحثی از بهداشت عمومی و عناوینی نظیر اصول بهداشت دهان و آشنایی با رشته دندانپزشکی است. تاکنون یک منبع آموزشی مناسب برای دانشجویان دندانپزشکی وجود نداشته و هم اساتید و هم دانشجویان در مورد مباحث مربوطه دچار سردرگمی بوده اند.

کتاب حاضر مجموعه ای به روز از سرفصل های درس سلامت دهان و جامعه است که به اختصار و بر حسب نیاز دانشجویان دندانپزشکی تهیه شده است. بخشی از این درس به صورت عملی ارائه می شود و طی آن دانشجویان با هدف " تماس زودرس با بیمار" یا " Early Patient Contact "از بخش های دانشکده دندانپزشکی بازدید کرده و از نزدیک با رشته دندانپزشکی آشنا می شوند.

این کتاب در فرصتی کوتاه تهیه شده و ممکن است لازم باشد برخی مطالب یا فصل ها در سال های آینده بروز شود؛ از جمله شاخص های سلامت، یا بیمارهای نوپدید. لذا، ضمن اینکه پذیرای نظرات و پیشنهادات اساتید و دانشجویان عزیز هستم، امیدوارم تا با به روز کردن مندرجات کتاب یک منبع آموزشی علمی و کاربردی را به جامعه دندانپزشکی ارائه کنم.




اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg