انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

جراحی های دهان و دندان برای دانشجویان دندانپزشکی

جراحی های دهان و دندان برای دانشجویان دندانپزشکی
مترجمین : گروه مترجمین
سال چاپ :۱۳۹۹
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۲۴۴
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد- رنگی
شابک :9786004087551
کد شناسایی محصول: 101686
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۷,۴۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۶,۶۶۰,۰۰۰ ریال

کتاب جراحی های دهان و دندان برای دانشجویان دندانپزشکی


هدف از ترجمه کتاب جراحی های دهان و دندان برای دانشجویان دندانپزشکی، کمک به دانشجویان و دندانپزشکانی است که همواره به دنبال یادگیری و استفاده از جدیدترین منابع هستند. روش ارائه ی مطالب در این کتاب ارائه توضیحات جامع در مورد جراحی های دهان و دندان به کمک تصاویر رنگی و جداول مختلف می باشد.

کتاب حاضر شامل پانزده فصل است و هدف از ترجمه آن ارائه کتابی کاربردی و قابل فهم برای دانشجویان دندانپزشکی به زبان فارسی در زمینه جراحی های دهان و دندان و ضایعات دهانی و چگونگی تشخیص و درمان آنها، همچنین اشاره به داروهای تجویزی در دندانپزشکی و دوز تجویزی جهت به کارگیری درست و افزایش اطلاعات دانشجویان می باشد. کتاب حاضر می تواند به عنوان یک کتاب آموزشی توسط اساتید محترم دانشکده های دندانپزشکی برای دانشجویان دکتری دندانپزشکی و همکاران دندانپزشک سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد.

به حقیقت می توان گفت که این اثر در مجموع قابل استفاده برای دانشجویان عزیز و همکاران دندانپزشک می باشد و به دانش دندانپزشکی در زمینه جراحی های دهان و دندان وسعت بیشتری می بخشد.

زیرنظر: دکتر امیرحسین مؤدبی

گروه مترجمین:علی ملکزاده شفارودی، پگاه نصیری، نادیا الیاسی گرجی، آناهیتا لطفیزاده، علی سلیمانی، حسین ابراهیمی عمران، کامیار نادری

فهرست کتاب:

-

نمونه متن:

-

ورود به صفحه اینستاگرام:


اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg