انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

COHEN’S PATHWAYS OF THE PULP 2021 +Video

COHEN’S PATHWAYS OF THE PULP 2021 +Video
سال چاپ :۲۰۲۱
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۱۰۹۳
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد
شابک :9780323673037
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۲۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف خرید آنلاین : ۲۵,۲۰۰,۰۰۰ ریال

 COHEN’S PATHWAYS OF THE PULP 2021 +Video

ELSEVIER

TWELFTH EDITION


با مسیرهای پالپ کوهن، ویرایش دوازدهم، در جریان آخرین تحقیقات و تکنیک‌های اندودنتیکس باشید. این راهنمای قطعی که توسط تیمی از متخصصان مشهور بین المللی نوشته شده و بیش از 40 سال مورد اعتماد است، علم، تئوری و عمل ریشه را پوشش می دهد. تصاویر رنگی کامل و رادیوگرافی های دقیق خوانندگان را در هر مرحله از مراقبت ریشه - از تشخیص و برنامه ریزی درمان تا تکنیک های اثبات شده برای مدیریت بیماری های پالپ و پری آپیکال راهنمایی می کند. این نسخه دوازدهم جدید همچنین دارای جدیدترین تحقیقات و تکنیک‌های مبتنی بر شواهد، فصل‌های سازمان‌دهی‌شده و فشرده، به‌علاوه سایر ویژگی‌های طراحی‌شده برای کمک به شما در یافتن سریع و آسان اطلاعات مهم است. با دسترسی به Expert Consult، این همه چیزی است که برای پیشروی در زمینه ریشه دندان نیاز دارید.

مجموعه گسترده ای از تصاویر شامل بیش از 2000 عکس تمام رنگی، لاین آرت و رادیوگرافی است تا مفاهیم اصلی را به وضوح نشان دهد و اصول و تکنیک های اساسی ریشه دندان را تقویت کند.

کلیپ‌های ویدیویی و مطالعات موردی، روش‌های کلیدی مانند لمس عضله ماستر، بی‌حسی داخل استخوانی با سیستم X-tip، حساسیت بیش از حد عاج و موارد دیگر را نشان می‌دهند.

گروه مشارکت کنندگان متنوع و محترم شامل کارشناسان بسیاری از برنامه های آموزش دندانپزشکی ملی و بین المللی است.

جدید! محتوای به روز شده و تصاویر جدید جدیدترین پیشرفت ها در تحقیقات و تکنیک های بالینی ریشه را در خود جای داده است.

جدید! موضوعات اضافی زیست‌شناسی پالپ، پاتوبیولوژی، تشخیص، برنامه‌ریزی درمان، کنترل درد، جداسازی، دسترسی، تمیز کردن و شکل‌دهی، انسداد، ترمیم، ارزیابی نتایج، شرایط اضطراری و جراحی را پوشش می‌دهد. هر موضوع آنلاین با لیست های خواندنی اختصاص داده شده، یک سخنرانی پاورپوینت، اهداف درس مکتوب، و نمونه سوالات امتحانی همراه است.

جدید! مطابقت با برنامه درسی کمیسیون اعتباربخشی دندان تضمین می کند که نیازهای همه برنامه های دندانپزشکی برآورده شده است.

جدید! بخش‌های سازمان‌دهی‌شده اکنون فصل‌ها را بر اساس بخش‌هایی که ریشه‌های ریشه بالینی را پوشش می‌دهند، بخش‌هایی که اساس بیولوژیکی اندودنتیکس را پوشش می‌دهند، و فصل‌هایی که جزئیات ریشه‌درمانی را در مطب خصوصی ارائه می‌کنند، تقسیم می‌کنند تا محتوا را برای پزشکان و دانشجویان آسان‌تر کند.

جدید! فصل های فشرده تکراری غیر ضروری از محتوا را در متن حذف می کند و متن فیزیکی را سبک تر و آسان تر می کند.

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

.

 رنگی همراه با فیلم آموزشی

درصورت تمایل به دو جلدی شدن کتاب لطفا تماس بگیرید

66970740 خانم قربانی


اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg