انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

ارتودنسی در بیماران آپنه ی انسدادی خواب 2020 راهنمای تشخیص، طراحی درمان و مداخلات

ارتودنسی در بیماران آپنه ی انسدادی خواب 2020 راهنمای تشخیص، طراحی درمان و مداخلات
سال چاپ :۱۴۰۰
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۱۴۰
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد
شابک :9786004088107
کد شناسایی محصول: 101725
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۴,۸۰۰,۰۰۰ ریال

کتاب ارتودنسی در بیماران آپنه ی انسدادی خواب 2020

  راهنمای تشخیص، طراحی درمان و مداخلات


از آنجا که سکته ی قلبی و بیماری عروق کرونر علت اصلی مرگ و میر درکشورهای صنعتی است، تشخیص بیماران دارای آپنه انسدادی خواب، طراحی درمان با اپلاینس های ارتودنسی و گاها جراحی ارتوگناتیک و به طور کلی مدیریت آپنه انسدادی خواب، مورد توجه جدی است. مطالعه ی کتاب پیش رو به عنوان منبعی غنی از همه نکات لازم برای درمان بیماران دارای آپنه ی انسدادی خواب به تمام ارتودنتیست های محترم توصیه می گردد. ویژگی اصلی اثر حاضر وفاداری کامل به اصطلاحات پزشکی و خودداری از ترجمه ی غیر ضروری آنها می باشد.

این کتاب به عنوان یک کتاب راهنما در مورد رویکردهای ارتودنسی برای بیماران SDB در نظر گرفته شده است. این کتاب راهنما به دانشجویان دندانپزشکی، دندانپزشکان، دستیاران ارتودنسی و پزشکان برای درک کلیه اطلاعات عملی مربوط به SDB از دیدگاه ارتودنسی کمک خواهد کرد. علاوه بر این، این کتاب راهنما ارتودنتیست ها را از طریق ارائه پروتکل های تشخیصی و درمانی به خوبی سازمان یافته برای بیماران SDB بر اساس ادغام خواب در عمل ارتودنسی به روز خواهد کرد.

نظارت و ویراستاری علمی: دکتر ستاره خسروی

دانلود فهرست کتاب:

-

ورود به صفحه اینستاگرام:


اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg