انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

لبخند سفارشی برای مردی که چهره‌اش را دور انداخت!

 لبخند سفارشی برای مردی که چهره‌اش را دور انداخت!




سفر مرد عروسکی، برای ساختن چهره و لبخند جدیدش به جزیره کیش

مرد عروسکی که برای انجام جراحی‌های صد و پنجاه میلیون تومانی‌اش به دوبی سفر کرده بود، در نهایت خود را به تیغ جراحان ایرانی سپرد.
رودریگو آلورز Rodrigo Alves، ستاره تلویزیون انگلیس، که به دلیل جراحی‌های زیبایی بی‌شماری که ظاهرش را کاملاً مصنوعی کرده، به مرد عروسکی یا مرد باربی معروف شده است، ایران را برای انجام جراحی بینی پرخطر و تعویض لامینیت دندان‌هایش انتخاب کرد. این نخستین بار نیست که یک سلبریتی خارجی برای جراحی زیبایی به ایران می‌آید و این موضوع نشان می‌دهد که افراد در عرصه بین‌المللی ایران را  در زمینه این گونه جراحی‌ها به نیکی می‌شناسند!






این مرد عروسکی که اصلیتی برزیلی دارد، می‌گوید جراحان گوشزد کرده بودند که اگر یک بار دیگر بینی‌اش را عمل کند، خواهد افتاد، اما او اصلاً نمی‌توانسته نفس بکشد و بعد از تحقیقات زیاد، متوجه شده ایران پایتخت جراحی بینی دنیا است و برای انجام این عمل جراحی پرخطر و دردناک که طی آن جراحش مجبور به پیوند غضروف گوشش به بینی‌اش شده، به جزیره کیش سفر کرده است.

رودریگو آلورز که قصد داشت سی و چهارمین سالگرد تولدش را، با صورتی شبیه گربه جشن بگیرد؛ به این منظور تصمیم گرفت با لیفتینگ پلک چشمانش، تحت یک عمل جراحی که به جراحی چشم‌گربه‌ای معروف است و همچنین با تعویض پروتز چانه‌اش با یک پروتز کوچک‌تر، از خود چهره جدیدی بسازد. البته ونیر دندان آلورز حین این جراحی بینی‌ پرخطر شکست و زمانی که جراحش، دکتر صدر، او را با یک کیک تولد در کلینیک سورپرایز کرد، هنوز پرسلن ونیرهایش نرسیده بود و به گفته خودش، این بزرگ‌ترین ضد حالی بود که در زندگی‌اش خورده بود! البته پست‌های در صفحه اینستاگرامش نشان می‌دهد نتیجه شکستن لامینیت‌اش، برایش رضایت‌بخش بوده است؛ چرا که خانم دکتر دندان‌پزشکش، برایش لبخند فوق درخشان و دوست‌داشتنی ساخته است. آلورز پای تصویر سلفی که خانم دکتر سامه کشاورزیان در صفحه اینستاگرامش از خودش و او گذاشته، نوشته است که از پیدا کردن این خانم دکتر دندان‌پزشک، که دندان‌هایش را پولیش و ونیرهایش را تعویض کرده است، بسیار خرسند است.

جستجوی اعتماد به نفس زیر تیغ جراحی
مرد عروسکی با احتساب بوتاکس و لایپوساکشن و جراحی‌هایی از جمله ایمپلنت سیکس پک و بریدن گوشه‌های لب‌هایش برای داشتن یک لبخند بزرگ‌تر و غیره، تاکنون صد و پنجاه جراحی زیبایی داشته و به یمن ارثیه کلانی که از پدربزرگ و مادربزرگش به او رسیده، بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان هزینه تغییر ظاهرش کرده است و به گزارش دیلی میل dailymail فقط آخرین جراحی بینی آلورز  در ایران برای او بیست و دو هزار پوند یعنی حدود نود و چهار میلیون تومان هزینه برداشته است.
آلورز از اینکه مردم، بدون دانستن دلیل این همه جراحی زیبایی، تنها به ظاهرش توجه می‌کنند رنجیده خاطر است. او می‌گوید: «من قبلاً به خاطر ظاهرم احساس شرمندگی می‌کردم. چون در مدرسه هیچ‌کس حاضر نبود با من دوست شود. همکلاسی‌هایم مرا “دماغ‌ سیب‌زمینی” و “پسر ژله‌ای” صدا می‌کردند و اگر ظاهرم را تغییر نمی‌دادم، باید خودم را در خانه حبس می‌کردم و قید روابط اجتماعی‌ام را می‌زدم.»
او ادامه می‌دهد: « حدود شانزده سال سن داشتم که اولین جراحی زیبایی‌ام را، برای رها شدن از بدن شل و ول و آویزانم، بر روی قفسه سینه‌ام انجام دادم و می‌دانستم زمانی که به سن مناسب برسم، باز به جراحی کردن ادامه می‌دهم.»
آلورز می‌گوید برای جبران کمبود اعتماد به نفسش، سخت مطالعه می‌کرده و سعی می‌کرده در همه کارها نفر اول باشد و در کنار آن، به دعا می‌نشسته و از خدا می‌خواسته که این دوران، زودتر سپری شود. او می‌گوید: «من حالا برای خودم کسی هستم و به چهار زبان صحبت می‌کنم، اما این روزها دعا می‌کنم که زمان بر من نگذرد، چون ظاهرم همان‌طوری است که دوست دارم.»
این مجری تلویزیون، دیگران را به بهبود ظاهرشان تشویق می‌کند و آرزویش این است که روزی برنامه اختصاصی برای مردان داشته باشد، چرا که به گفته خودش، هر روز پیغام‌های زیادی از سوی مردانی دریافت می‌کند که داستان زندگی مشابه او دارند.

منبع: دندانه

عکس‌هایی از ماجرای سفر رودریگز به ایران و انجام جراحی‌ها و درمان‌های زیبایی ببینید:

۲۹ مرداد ۱۳۹۶
اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg