انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

آزمون دستیاری، ۱۴تیر ساعت ۱۴:۳۰

 آزمون دستیاری، ۱۴تیر ساعت ۱۴:۳۰




جزئیات آزمون ورودی دستیاری دندان‌پزشکی و ارتقاء سال۹۷ اعلام شد.

دبیر شورای آموزش دندان‌پزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری آزمون‌های ارتقای دستیاری و ورودی دستیاری دندان‌پزشکی در تاریخ ۱۴ تیرماه ۹۷ از تغییرات جزئی در آزمون ورودی دستیاری دندان‌پزشکی خبرداد.





دکتر حسین رزمی گفت: به دلیل مشکلاتی که ممکن بود برای داوطلبین آزمون ورودی دستیاری پیش آید و همچنین حجم بالای دانشجویان کارشناسی ارشد که در نوبت صبح آزمون خواهند داشت، با هماهنگی و برنامه‌ریزی مرکز سنجش آموزش پزشکی مقرر شد آزمون ورودی دستیاری دندان‌پزشکی راس ساعت ۱۴:۳۰ بعداز ظهر ۱۴ تیرماه سال جاری در دانشکده‌های دندان‌پزشکی برگزار شود که اطلاع رسانی آن متعاقبا انجام خواهد شد.

دکتر رزمی افزود: با توجه به این تغییر ساعت و به دلیل کاهش استرس و رفع دغدغه داوطلبین با نظر شورای مدیران معاونت آموزشی مقرر شد زمان بیشتری برای این آزمون در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: آزمون ارتقای دستیاری دندان‌پزشکی که مخصوص دستیاران شاغل به تحصیل می‌باشد با هماهنگی مرکز سنجش آموزش پزشکی و دبیرخانه شورای آموزش دندان‌پزشکی و تخصصی در دانشکده‌های محل تحصیل دانشجویان برگزار خواهد شد.

۰۴ تیر ۱۳۹۷
اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg