انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

چاپ کتاب مشکلات بیولوژیک و سخت‏‌افزاری در دندان‌‎پزشکی ایمپلنت

چاپ کتاب مشکلات بیولوژیک و سخت‏‌افزاری در دندان‌‎پزشکی ایمپلنت




ترجمه کتاب مشکلات بیولوژیک و سخت‏‌افزاری در دندان‌‎پزشکی ایمپلنت

کتاب مشکلات بیولوژیک و سخت‏‌افزاری در دندان‌‎پزشکی ایمپلنت جلد هشتم از مجموعه ITI، با مجوز رسمی از انتشارات Quintessence و با ترجمه دکتر پدرام پاکزاد، دکتر غزل صوابی، دکتر فاطمه جبارپور، دکتر ندا صادقیان و دکتر مرتضی بنکدارچیان، توسط رویان پژوه تولید و در حال عرضه می‌باشد.








توضیحات در مورد کتاب:

ایمپلنت‏‌های دندانی در سراسر جهان برای جایگزینی دندان‏‌های از دست رفته به صورت رایج استفاده می‏‌شوند. با گسترش شیوه‏‌های درمانی و افزایش تعداد کلینیسین‏‌های ارائه دهنده‌‏ی درمان ایمپلنت، اطمیـنان از این کـه روش‏‌های درمانی مورد استفاده، مطابق با بالاترین استانداردهای بالینی است، حائز اهمیت است.
مجموعـه‌ی ITI Treatment Guide خلاصـه‌ای از روش‌ها و شیوه‌هـای مبتنی بر شواهـد درمـان ایمپلنت بـرای کار روزانه است. این مطالب توسط کلینیسین‌های بنـام نوشتـه و توسط دندا‌‌ن‌پزشکان متبحر پشتیبانـی شده‌اند؛ از ایـن‌رو ITI Treatment Guideها مرور جامعی از شیوه‌های کلینیکی متنوع ارائه می‌دهند. در این کتاب‌ها، نحوه‌ی برخورد با موقعیت‌های کلینیکی متفاوت با تأکید بر تشخیص دقیق، ایده‌های درمانی مبتنی بر شواهد و نتایج درمانی قابل پیش‌بینی با حداقل خطر، مورد بحث قرار گرفته است. این مجموعه کتب به اکثر زبان‌های مطرح دنیا ترجمه شده و مورد استقبال دندانپزشکان قرار گرفته است.
جلـد 8 ITI Treatment Guide، آخریـن اطلاعات مبتنـی بر شواهـد در مـورد منشأ و درمـان مشکلات بیولوژیک و سخت‌افزاری را در اختیار کلینیسین‌ها قرار می‌دهد. بررسی شواهد کنونی در این جلد بر اساس شرح مذاکرات چهارمین کنفرانس ITI Consensus سال 2008 اشتوتگارت، پنجمین کنفـرانس Consensus سال 2013 بـرن و مروری بر مقالات اخیر می‌باشد. همچنیـن با ارائه‌ی شانزده مورد کلینیکی به صورت مرحله به مرحله توسط کلینیسین‌های با تجربه از سراسر دنیا، تشخیص و درمان مشکلات مختلف را نشان می‌دهد.

 کار این کتاب با همکاری و مجوز ناشر اصلی (انتشارات Quintessence) و حدود 600 تصویر ارجینال و چاپی با کیفیت و جلد نفیس به اتمام رسیده و در حال عرضه میباشد.

۱۲ خرداد ۱۳۹۸
اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg